2026 års lagspel. 1:a laget har tagit sig till Äventyrsbanan i Asarum och 2:a laget har åkt till Nässjö och spelar på deras filtbana.

I OnLine rutan kan du följa våra lag och se hur det går. Vi önskar lagen lycka till!

Lag 1 i AsarumLag 2 i Nässjö