2026 års lagspel. 1:a laget har tagit sig till Äventyrsbanan i Asarum och 2:a laget har åkt till Nässjö och spelar på deras filtbana.
I OnLine rutan kan du följa våra lag och se hur det går. Vi önskar lagen lycka till!
| Lag 1 i Asarum | Lag 2 i Nässjö |
![]() | ![]() |
2026 års lagspel. 1:a laget har tagit sig till Äventyrsbanan i Asarum och 2:a laget har åkt till Nässjö och spelar på deras filtbana.
I OnLine rutan kan du följa våra lag och se hur det går. Vi önskar lagen lycka till!
| Lag 1 i Asarum | Lag 2 i Nässjö |
![]() | ![]() |