omg 2 i Svenska Serien. Den här omgången spelar båda våra lag i Göteborg. Elitettan gör ett besök på Askims betongbana som byggdes till VM-1993. Laget består av Bella, Henke, Jonny, Mats J, Calle, Örjan och Rasmus och ska försvara de blåvita färgerna =).
Div 1 Södra kommer på besök till vår nyrenoverade Äventyrsbana, spelarna i laget är Beppe, Roger, Mats E, Christopher, Jessica, Robin och Linda.
Vi önskar lagen lycka till och ta nu chansen att se våra spelare göra upp om poängen, och heja fram dom.
